Pen Drive Free Gift dari Mialiana.com

Assalamualaikum & Salam Sejahtera .... Free gift dari Mialiana.com sampai petang semalam. Balik kerja, sampai rumah wife terus bagi tau ada surat datang dari Johor. Memang sah dari Mialiana.com la tu. Seperti yang telah dijangkakan free gift berupa satu unit Pendrive Kingston 4GB.


Terima kasih diucapkan kepada Mialiana.com atas free gift ini. Dapatlah tambah koleksi Pen Drive. Dapat free gift ni sebab jadi rakan kempen untuk Mialiana.com untuk Nuffnang : Blogger of the Year sempena DIGI WWWOW AWARD 2012 yang baru je habis. Untuk pengetahuan semua Pen drive ni telah di sponser oleh TCS Global Resources. Sesiapa yang berdekatan dengan TCS Global Resources ni boleh la ke sana ye.

TCS Global Resources
19, Jalan Pembangunan
Taman Desa Rahmat
81200 Johor Bahru, Johor
Tel : 012-7363934 / 016-2104906
Faks : 07-2352027
Email : tcsglobal@yahoo.com
Kalau nak ikutkan rangking Mialiana.com untuk Nuffnang : Blogger of the Year sempena DIGI WWWOW AWARD 2012 pada tangga ke-2. Dengarnya pihak DIGI akan membuat pemilihan untuk Top 50 blogger dalam kategori Blogger of the Year ni untuk menentukan pemenang. Harapan agar Mialiana.com menjadi pemenang untuk tahun ini.  

Sekali lagi diucapkan berjuta terima kasih atas free gift ini. Razifredz Blog & Razifredz.com sentiasa menyokong Mialiana.com. Penghargaan yang terbaik daripada Mialiana.com. Semoga terus success.





3 comments: