Mana lebih hensem

Amacam ... agak2 aku ble challenge tak Ustaz Don
Aku rasa lebih kurang je hensem aku ngan ustaz
Komen sikit

20 comments:

  1. ustaz don ke tu??lain je rupanye..hehe

    ReplyDelete
  2. Encik Razif kena simpan janggut sejemput, baru arr bertambah hensem dan kacak bergaya! sunnah pon sunnah.. style pon style.. pahala pon dapat free-free hitu hehee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. malangnya saya bukan org yg senang nk tumbuh janggut ... yg ada sikit sangat kalu nak disimpan panjang. Tu yg tk simpan tu

      Delete
  3. Amboih~ Encik Razif kene tukar spek la kot kalu nak sama, Ustaz Don pakai Rayban tu.. ehehe

    ReplyDelete
  4. Wah~

    Memanglah..

    Memang tak serupa langsung~

    hehe :P

    ReplyDelete
  5. waaahhh..ustaz don ke tu...cair tengoknyer...

    ReplyDelete
  6. dulu sy ingt ustaz don ni orang indonesia.. rupenya org malaysia daaa.. hehehe

    ReplyDelete
  7. buleh. buleh. buleh. 2 2 emsemm aih. :D

    ReplyDelete
  8. Gaya ada tapi ...hahhhaha.
    aku dah bersara tak kutuk orang lagi!!!!!
    (walau hati membuak nak mengutuk...hahhaha)

    ReplyDelete
  9. dah boleh challenge dah tu..try the best

    ReplyDelete