Jagung bakar je yang ada


Assalamualaikum & salam sejahtera
Jagung bakar je yg ada ... Jagung rebus belum masak lagi. Ok takpe beli je lah .. janji jagung.
Itulah dialog saya & isteri tadi masa dia call minta belikan Jagung rebus masa dlm perjalanan balik rumah tadi.
Asalnya memang malas nak pergi pasar malam, tapi bila isteri dah call pergi juga la. Ye la awal lagi .. baru 4.45ptg.
Mak saya pesan bila isteri mengandung kalau dia minta apa2 belikan je, janji bukan yg mengarut. Alang2 dah beli Jagung bakar tadi sambar juga la pecal kegemaran saya ... Kenyang ptg ni .....

10 comments:

  1. Replies
    1. Beli kat pasar malam Puncak Alam .. mmg sedap pecal dia, akak yg jual ni dia dr Tanjong Karang

      Delete
  2. best yer jagung bakar. teringin lak nak makan. sok2 nak p beli jugak lah...ekeke :P

    ReplyDelete
  3. hohoho... pecal tuh. Lamanya tak buat. Kena jugak tambah
    resipi lunch esok.. hik3..

    ReplyDelete