Senyum la sikit bro


Assalamualaikum & salam sejahtera
Kisahnya pagi ni pergi klinik nak scan baby dlm perut wife. Sementara tunggu doktor sampai kurang lebih 8.30pg, pergi la sarapan kat restoran berdekatan dng klinik tu.
Wife makan nasi lemak lauk sambal kerang & air milo, saya plk minta roti sardin & teh tarik. Jadi tunggu la roti sardin sampai.
Sedang layan borak dng wife, dtg org hantar roti sardin yg dipesan. Tapi hampa .... kenapa, sebab dia letak mcm tu je atas meja dng tk pandang sikit pun kat saya. Dah tu jauh plk tu dng saya. Lepas letak dia bg bekas tmpt letak sudu & garfu pas tu terus blah.
Aisemen.... Senyum la sikit bro dng pelanggan. Nasib baik la roti sardin dia ok, habis juga la. Tapi tkpe la, saya maafkan dia. Mungkin dia ada masalah kot. Tapi tk blh mcm tu kan ....
posted from Bloggeroid

2 comments: