PESAN DIA , IBUKU .....

Assalamualaikum dan selamat sejahtera ....
Pertama kali saya join segmen dari Benashaari.com ni. Segmen kali ini tajuk dia agak menarik bagi saya "Pesan Dia, Ibuku ....". itu yang membuatkan saya join. Kalau nak join caranya di SINI.
Bercerita tentang pesanan ibu saya yang terakhir semasa saya balik ke kampung pada 1 januari 2012 lepas. Sebelum balik semula ke rumah saya di Puncak Alam, ibu saya mengingatkan saya tentang kesihatan saya yang masih belum cergas sepenuhnya kerana kemalangan sebelum Aidiladha tempohari. Seperti kebiasaan seorang ibu, banyaklah pesanan itu dan ini. Yang paling menyentuh saya pesanan ibu untuk menjaga isteri dengan baik. Jadi suami kene jadi suami yang terbaik katanya. Ok mak .... saya jawab, dia senyum bersahaja. Sebak pulak jadinya, tapi control je la. Setelah bersalam dengan kedua ibubapa, saya pun beredar balik ke rumah. I luv u mum ...

8 comments: