Shaun The Sheep

Assalamualaikum & selamat sejahtera 
Kali ni nak kongsi pasal kartun yang saya hari2 layan kat Astro cahnnel 615 jam 12.30 tgh malam. Kartun apa ... itulah dia tajuk entri ni, Shaun the Sheep. Mungkin ada yang pernah tengok kan. Syok layan kartun ni ... mengisahkan peladang yang bercucuk tanam dan memelihara beberapa jenis ternakan. Semestinya heronya adalah Shaun seekor bebiri yang cerdik yang banyak menyelesaikan masalah dibantu oleh anjing peliharaan tuan peladangnya. Mai layan satu klip dia .....

13 comments:

  1. best tu kartun nie.. comel plak biri-biri tu

    ReplyDelete
  2. dah lame gile tak tengok kartun...huhu..:)

    ReplyDelete
  3. Selalu tengok kartun ni...
    Memang kelakar...

    ReplyDelete
  4. hahaha. katun ney best! klakar :D


    http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/mari-pakena-nasi-lemak-meletup-di.html

    ReplyDelete
  5. tengok juga melihat keabijaksanaan dia..heheh
    Thanks masukkan saya dlam bloglist..
    Hanif blog bloglist

    ReplyDelete